Original title:
Identifikace stěžejních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování v cestovním ruchu
Authors:
Čechová, Marcela Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá faktory, které mají vliv na spotřebitelské chování v cestovním ruchu. Hlavním cílem této práce je na základě dotazníkového šetření tyto faktory identifikovat, a to ve vztahu ke kvalitě. Primární výzkum tak osvětlí chování spotřebitelů v cestovním ruchu v dnešní době a odhalí požadavky, které určují kvalitu služeb. Z analyzovaných dat budou předloženy doporučení pro zdokonalení kvality služeb v cestovním ruchu.This thesis examines the factors that affect consumer behavior in tourism. The main objective of this work is based on a questionnaire survey to identify these factors, in relation to quality. In primary research will be found out, how consumers behave in tourism today and will be revealed the factors that determine the quality of services. From the analyzed data will be presented recommendations for improving the quality of tourism services.
Keywords:
cestovní ruch; kvalita; služby; spokojenost; spotřebitelské chování; zákazník