Název:
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Autoři:
Sláma, Miroslav Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Sláma, M. Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice. Diplomová práce. Brno: MZLU v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na chování spotřebi-telů při nákupu dovolené. Ke zjištění charakteristického chování spotřebitelů a vlivu slevových portálů při nákupu dovolené bylo využito metod dotazníkového šetření (n = 687) a hloubkových rozhovorů (n = 11). Na základě zjištěných infor-mací byly předloženy výsledky primárního výzkumu a byly vytvořeny obecné i konkrétnější závěry ohledně dopadu slevových portálů na cestovní ruch v tuzemsku.Sláma, M. Impact of discount portals in tourism in the Czech republic. Diploma the-sis. Brno: MUAF, 2018. This diploma thesis deals with discount portals and their influence on consumers’ behaviour when purchasing a holiday. The methods of questionnaire survey (n = 687) and depth interviews (n = 11) were used to determine the typical consum-ers’ behaviour and the influence of discount portals. Based on the gathered in-formation, the results of the primary research were introduced and the general as well as the specific conclusions regarding the influence of discount portals in the Czech Republic were drawn.
Klíčová slova:
cestovní ruch; chování spotřebitele; kvantitativní a kvalitativní výzkum; marketingový mix; slevové portály