Název:
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Autoři:
Karásek, Jan Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou makroprostředí firem působících na trhu komerčních call center v České republice. Analýza je provedena z pohledu nového subjektu na stávajícím trhu, byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a analýza atraktivity odvětví. Na základě analytické práce autor sestavuje soubor doporučení pro nově vstupující společnost do odvětví.The diploma thesis deals with the analysis of the macroenvironment of companies operating in the market of commercial call centers in the Czech Republic. The analysis is performed from the perspective of a new entity in the existing market, an analysis of the competitive environment and an analysis of the attractiveness of the industry was also performed. Based on analytical work, the author compiles a set of recommendations for a new company entering the industry.
Klíčová slova:
analýza atraktivity odvětví; bezpečnost dat; call center; call centrum; customer center; data security; GDPR; inbound; industry attractiveness analysis; outbound; outsourcing; telemarketing; zákaznické centrum