Original title:
Analýza internetového bankovnictví a návrhy na jeho zlepšení
Authors:
Zelenská, Zuzana Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je rozebrat nedostatky internetového bankovnictví zvolených tří bank a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. První část práce se zaměřuje na historický vývoj internetového bankovnictví, na jeho bezpečnost a cizí studie zabývající se stejnou problematikou. Dále jsou uvedeny metody pro výběr zkoumaných bank, způsoby měření spokojenosti a hodnotící kritéria. Ve druhé části je provedena vlastní analýza zvolených tří bank a analýza spokojenosti jejich klientů na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. Následně je rozvedena diskuze, ve které jsou shrnuty zjištěné poznatky a uvedena doporučení pro zvolené banky.The aim of this bachelor thesis is to analyse the weaknesses of the internet banking of selected three banks and to propose recommendations for its improvement. The first part of the thesis focuses on the historical development of internet banking, its security and other studies dealing with the same issues. In addition, there are methods for selecting banks under examination, ways of measuring satisfaction and evaluation criteria. In the second part, the analysis of the three banks is car-ried out and the analysis of their clients' satisfaction based on the evaluation of the questionnaire survey. Consequently, a discussion is unfolding, summarizing the findings and giving recommendations for selected banks.
Keywords:
bankovní služby; cena; internetové bankovnictví; spokojenost klientů; uživatelská přívětivost; zabezpečení