Original title:
Návrh strategie pro nově vznikající event agenturu
Authors:
Burgetová, Kristýna Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tvorbou strategie pro nově vznikající event agenturu. Hlav-ním cílem práce je rozhodnout, zda vstoupit na daný trh či nevstoupit a v případě že vstoupit, tak zhodnotit ekonomickou náročnost vstupu. K rozhodnutí o vstupu je třeba analyzovat konkurenci na trhu, zjistit bariéry vstupu do odvětví a následně kapitálovou náročnost. K daným analýzám budou použity metody, které jsou blíže popsány v části metodika. Jedná se zejména o Porterův model pěti hybných sil, analýzu bariér vstupu a jejich vyhodnocení, situační analýzy založené na identifikaci příležitostí a hrozeb. V závěru jsou v návaznosti na kladné vyhodnocení vstupu na trh a kapitálovou ná-ročnost definována doporučení v případě realizace projektu.This bachelor thesis deals with the development strategies for a new emerging events agency. The main task is to decide whether or not to enter the market and if so, to evaluate the economic cost of entry. Before deciding to enter it is necessary to analyze the market competition, determine barriers to entry and the consequential capital inten-sity. To analyse this, the methods used will be described in the methodology part. These will include Porter's model of five forces, barriers to entry and analysis of their assess-ment, situational analysis based on identifying opportunities and threats. In conclusion, providing there is a positive evaluation of the market entry and capital intensity defined. Then recommendations will follow to implement the project.
Keywords:
akce; analýza; hrozba; konkurence; management; příležitosti; strategie