Original title:
Marketingová strategie středního vinařství
Authors:
Motyčková, Marie Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Motyčková, M., Marketinková strategie středního vinařství. Bakalářská práce, Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014 Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií středního vinařství. Pro vytvoření strategie byla použita analýza vnitřního a vnějšího prostředí, strategie konkurenceschopnosti, marketingového mixu, vnitropodnikového prostředí a SWOT analýza. Závěr práce vyhodnotí analýzy a doplní návrhy plynoucí z analýz a doporučí vhodnou marketingovou strategii.Education is perceived as a long-term, lifelong issue. The thesis entitled "Care in the area of education in of state- and public sector and its comparison with the private sector" deals with further education of the working in the three aforementioned sectors and with the comparison of conditions of pursuiting further education. The thesis unveils the problematics connected with further education and provides an insight into financing of the aforementioned sectors.
Keywords:
analýza; marketingová strategie; marketingový mix; střední vinařství; vnitropodnikové prostředí; vnitřní prostředí; vnější prostředí