Original title:
Nakupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice
Authors:
Hanák, Vít Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hanák, V. Nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním na trhu s masem v České republice. Analyzuje faktory, které ovlivňují spotřebitele při jejich nákupním procesu. Dále určuje, kde spotřebitelé své nákupy realizují a proč. Pro sběr dat je využit marketingový výzkum.Hanák, V. Consumer behavior on meat market in Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2014. This bachelor thesis deals with consumer buying behavior on meat mar-ket in Czech Republic. It analyzes factors which influence consumers during their purchasing process. The thesis also identifies where and why are the pur-chases realized. For data collecting is used marketing research.
Keywords:
marketingový průzkum; maso; spotřební chování; trh s masem