Original title: Srovnání vnímání obchodní značky studenty různých vysokých škol
Authors: Petrák, Jiří ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce srovnává názory studentů pražských vysokých škol na společnost IKEA - mezinárodní maloobchod s domácím bytovým zařízením. Jedná se studenty těchto škol: Vysoká škola ekonomická, Fakulta akademie múzických umění, Vysoká škola umělecko-průmyslová a Fakulta stavební ČVUT. Výzkum probíhal formou osobního dotazování v prosinci 2006.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1722

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5218


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share