Original title: Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
Authors: VOLCHKOV, Ivan
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: EEG; ERP; ERSP; Habituace; homogeneita reklam; kongruence reklam; percepce reklam; PSA; vizuální percepce
Citation: VOLCHKOV, Ivan. Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/66496

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-519177


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share