Original title: Sociální sítě jako nástroj marketingu
Translated title: Social networks as a marketing tool
Authors: HAVLÍKOVÁ, Denisa
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: content marketing; marketing communication; online marketing; social media; social networks; content marketing; marketingová komunikace; online marketing; sociální média; sociální sítě
Citation: HAVLÍKOVÁ, Denisa. Sociální sítě jako nástroj marketingu. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/64144

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518141


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share