Original title: Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
Translated title: Market position of a private label
Authors: HUBÁČKOVÁ, Petra
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; consumer; marketing research; private label; retail chain; maloobchodní řetězec; marketingový výzkum; privátní značka; spotřebitel; vlastní značka; značka
Citation: HUBÁČKOVÁ, Petra. Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/64042

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518077


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share