Original title: Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci
Translated title: Perception of Environmental Aspects of Messages in Marketing Communication
Authors: GRENAROVÁ, Kamila
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer; consumer attitude; environmental aspects; marketing communication; environmentální aspekty; marketingová komunikace; postoj spotřebitele; spotřebitel
Citation: GRENAROVÁ, Kamila. Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/63946

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518012


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share