Original title:
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Translated title:
The Step by Step School Educational Programme in preschool Education in the Context of Children with Special Needs
Authors:
TOMKOVÁ, Erika Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tématem bakalářské práce je Školní vzdělávací program Začít spolu v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem bakalářské práce je zpracování vymezeného problému v teoretické rovině a na této bázi následovně provedené kvalitativní šetření v designu případové studie, která se zaměřuje na popis zavádění a aplikace vzdělávacího programu Začít spolu do prostředí mateřské školy.The subject of the bachelor's thesis is the "Step by Step" education programme in nursery schools in the context of children with special learning needs. The thesis aims to elaborate on the defined problem on a theoretical level and, on that basis, to subsequently conduct a qualitative investigation designed as a case study, which aims to describe the implementation and application of the "Step by Step" programme in the nursery school environment.
Keywords:
"Step by Step" programme; case study; children with special learning needs; inclusion; individualisation; děti se speciálními vzdělávacími potřebami; individualizace; inkluze; program Začít spolu; případová studie Citation: TOMKOVÁ, Erika. Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/61750