Original title: Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku.
Translated title: The story as a means of developing social skills and prosocial behavior in preschool children.
Authors: PODSEDNÍKOVÁ, Kristýna
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: book; Methods of drama education; preschool age; prosocial activities; usage of a story; kniha; Metody dramatické výchovy; prosociální činnosti; práce s příběhem; předškolní věk
Citation: PODSEDNÍKOVÁ, Kristýna. Příběh jako prostředek rozvoje sociálních dovedností a prosociálního chování u dětí předškolního věku.. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/61281

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516528


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share