Original title: Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Translated title: Comparison of Montessori method approaches with procedures of structured learning in preschool children with Asperger syndrome
Authors: PROCHÁZKOVÁ, Eliška
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Asperger's syndrome; Montessori method; preschool age; structured learning practices; Aspergerův syndrom; metoda Montessori; postupy strukturovaného učení; předškolní věk
Citation: PROCHÁZKOVÁ, Eliška. Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/61250

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516500


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share