Original title: Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Translated title: Marketing Strategy of the Accommodation Facility
Authors: BERÁNKOVÁ, Tereza
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: accommodation facility; analysis of internal and external environment; competition analysis; impacts of Covid-19 pandemic; marketing; marketing mix; marketing strategy; strategic marketing process; SWOT analysis; analýza konkurence; analýza vnitřního a vnějšího prostředí; dopady pandemie Covid-19; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategický marketingový proces; SWOT analýza; ubytovací zařízení
Citation: BERÁNKOVÁ, Tereza. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/60765

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516229


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share