Original title:
Značka kvality Životnost plus
Translated title:
Brand quality ŽIVOTNOST PLUS
Authors:
BRABCOVÁ, Kristýna Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářské práce se zabývá kvalitou výrobků, zejména jejich životností, a dále značkou kvality Životnost plus. Cílem bylo zjistit postoj spotřebitelů k životnosti produktů obecně, které výrobky vnímají negativně z titulu neúměrně krátké životnosti, jak nahlížejí na existenci tzv. kazítek ve výrobcích. The work analyses the attitude of the holders and representatives of the general pu- blic to this brand. It also deals with the overall problems of product life. The research is based on a questionnaire survey method. In conclusion, the strengths and weaknesses of the brand of the Quality Vitality plus are summarized and the basic recommendations are outlined.
Keywords:
brand; lifetime; product; Vitality plus; kazítka; spotřebitelé; Životnost plus; životnost Citation: BRABCOVÁ, Kristýna. Značka kvality Životnost plus. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59384