Název:
Marketingová komunikace vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing communication of a selected company
Autoři:
ŠIMONOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav marketingové komunikace vybraného podniku a navrhnout pro něj plán marketingové komunikace pro další období. Tato práce se zabývá hodnocením obsahu na vybraných sociálních sítích, a také hodnocením návštěvnosti oficiálních webových stránek, Facebooku a Instagramu.The aim of the work was to analyze and evaluate the current state of marketing communication of the selected company and to design a marketing communication plan for the next period. This work deals with the evaluation of content on selected social networks, as well as the evaluation of visits to official websites, Facebook and Instagram.
Klíčová slova:
Guide Group; obsah pro sociální sítě; online komunikace; online marketing; sociální sítě; content for social networks; Guide Group; online communication; online marketing; social networks Citace: ŠIMONOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace vybraného podniku. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59217