Original title:
Inovační aktivity prodejce automobilů
Translated title:
Car dealership innovative activities
Authors:
KUTLÁKOVÁ, Michaela Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce definuje pojem inovace, inovativní marketing a konkurence. Konec teoretické části se zabývá finančními ukazateli hodnotící efektivnost inovace. Praktická část charakterizuje vybraný podnik a poté je navržena nová marketingová inovace v podobě propojení více služeb do jednoho balíčku. Dále návrh na rozšíření věrnostního programu a využití placené reklamy na sociálních sítích.The thesis defines the concept of innovation, innovative marketing and competition. The end of the theoretical part deals with financial indicators evaluating the effectiveness of innovation. The practical part characterizes the selected company and a new marketing innovation is proposed in the form of connecting multiple services into one package. Furthermore, a proposal to expand the loyalty program and the use of paid advertising on social networks.
Keywords:
competition; economic situation; innovation; marketing; ekonomická situace; inovace; konkurence; marketing Citation: KUTLÁKOVÁ, Michaela. Inovační aktivity prodejce automobilů. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59063