Original title: Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Translated title: Start-up Marketing Mix in Relation to Life-Cycle Stage
Authors: ŠIMEK, Karel
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: crowdfunding; life cycle; marketing; start-up; crowdfunding; marketing; start-up; životní cyklus
Citation: ŠIMEK, Karel. Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/57812

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514897


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share