Original title: Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
Translated title: Consumer preferences' based testing of consumer products
Authors: VALDMANOVÁ, Markéta
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behavior; consumer organizations; consumer research; digital camera; multi-criteria decision; digitální fotoaparát; spotřebitelské organizace; spotřebitelský výzkum; spotřební chování; vícekriteriální rozhodování
Citation: VALDMANOVÁ, Markéta. Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12165

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51393


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share