Original title:
Diverzifikace výroby a strategie podniku
Translated title:
Diversification of production and business strategy
Authors:
AMEROVÁ, Veronika Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora. This dissertation is written on the company belonging to the group of the world largest producer of passenger cars and light trucks.There were identified major problems during last few years. During the first half of 2006 there was announced a sale of 51 % of company to an investor. The original mission was to serve and support sales of concern brands. The new shareholder is an investment corporation and has already announced the expectation of high increase of volumes and also the level of profitability. The subject of this dissertation is to provide Strategic analyze and redefine the Business Strategies of the selected Strategic Business Units in accordance with new needs and requirements related to the new investorś entry.
Keywords:
business strategy; competitive strategy; corporate strategy; functional strategy; mission; people; placement; planning; price; process; product; promotion; strategic business units; strategic direction; vision; cena; firemní strategie; funkční strategie; konkurenční strategie; lidé; mise; obchodní strategie; plánování; procesy; produkt; reklama; strategická obchodní jednotka; strategické řízení; umístění; vize Citation: AMEROVÁ, Veronika. Diverzifikace výroby a strategie podniku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/11971