Original title: Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
Translated title: Elements of communication for increasing customers' loyalty
Authors: JIRÁŇOVÁ, Helena
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: benefits; customer; groceries; loyalty; store; benefity; loajalita; potraviny; prodejna; zákazník
Citation: JIRÁŇOVÁ, Helena. Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53617

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513864


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share