Název:
Míra ovlivnění znalostí ze zoologie typem vyučovaného zoologického systému
Překlad názvu:
How does the taught zoological system affect achieved knowledge of zoology
Autoři:
FORMANOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předkládaná diplomová práce se zabývá aktuálním systémem obratlovců a jeho použitím během výuky v sedmých ročnících základních škol. Cílem této práce je navrhnout dva typy výukových materiálů pro pedagogy, jeden se zjednodušeným systémem obratlovců (v návaznosti na výsledky bakalářské práce), druhý se standardně používaným dle učebnic. V rámci zjišťování výsledků v jednotlivých třídách byl zkonstruován didaktický test. Součástí literárního přehledu diplomové práce je zpracování nynější podoby zoologického systému obratlovců a také analýza vybraných učebnic přírodopisu pro základní školy a nižší stupeň víceletých gymnázií.This diploma thesis deals with the current system of vertebrates and its use during teaching in the seventh grade of primary schools. The aim of this work is to design two types of teaching materials for teachers, one on the basis of the simplified system of vertebrates (following the results of the bachelor's thesis), the other on the basis of common used system according to textbooks. As a part of determining the results in individual classes, a didactic test was constructed. The compilation of the current form of the zoological system of vertebrates and also the analysis of the selected biology textbooks for primary schools and the lower grades of grammar schools are included in the literary review of the thesis.
Klíčová slova:
aktuální systém obratlovců; přírodopis; učebnice; zoologie; biology; textbooks; the current system of vertebrates; zoology Citace: FORMANOVÁ, Veronika. Míra ovlivnění znalostí ze zoologie typem vyučovaného zoologického systému. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52552