Název:
Analýza podmínek podnikání cestovních kanceláří
Překlad názvu:
ANALYSIS OF TRAVEL AGENCY BUSINESSES CONDITIONS
Autoři:
CHALUPSKÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Prvním cílem bylo zmapování trhu cestovních kanceláří v České republice. Poté byla vybrána konkrétní cestovní kancelář a zjištěno, jaké produkty poskytuje, za jakou cenu a komu. Dále bylo zjištěno, jakým způsobem své produkty nabízí a na co láká potenciální zákazníky. Na základě zjištěných trendů v oblasti cestovního ruchu byla navržena zlepšení vedoucí ke zkvalitnění produkce a zvýšení konkurenceschopnosti. Jedním z návrhů zdokonalení bylo umístění více informací o destinacích a fotografií na webové stránky, aby zákazník více věděl, co si vlastně kupuje. Fotografie by bylo dobré přidat i do tištěného katalogu. Aby cestovní kancelář získala širší klientelu, měla by se zaměřit na pobytové zájezdy v Itálii a Chorvatsku a začít poskytovat slevy dětem do 15-ti let. A protože populace neustále stárne, obdobou by mohly být pobytové zájezdy pro důchodce s rekreačními aktivitami. Zákazníci se do cestovní kanceláře Prácheň vracejí a proto by bylo dobré jim poskytovat 10%ní slevu na příští zájezd. The first aim was to define the market of travel agencies in the Czech Republic. Then, one travel agency was chosen and was found, what products are offered, at what price and whom. Next was found, in which way it offers its products and attracts potential customers to buy its products. Following found out trends in tourist trade, some improvement for higher quality of production and higher competitive strength were proposed. One of the improvement proposals was to place more information about destinations and photos on the Internet to consumers have more information about what they buy. Photos should be added to printed catalogs. To have more consumers, travel agency should target the vacation packages in Italy and Croatia and give reductions in price for children up to age 15 years. And because the population becomes much more older, the travel agency could offer vacation packages for pensioners with recreational activities. Customers go back to the travel agency Prácheň and so it would be good to give them 10% reduction in price for the next tour.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; destinace; katalog; průvodce; zájezd; catalogue; destination; guide; tour; tourist trade; travel agency Citace: CHALUPSKÁ, Lucie. Analýza podmínek podnikání cestovních kanceláří. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8428