Original title:
Propagační prostředky ve vybrané firmě
Translated title:
WAYS OF PROMOTION AND ADVERTISING IN CHOSEN FIRM
Authors:
VOVSOVÁ, Květa Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní společnosti s podrobným popisem terminologie - promotion, propagace. Součástí této práce je charakteristika čsob, její historie a současnost. Pokusila jsem se analyzovat zmíněné marketingové nástroje u vybrané obchodní společnosti a zároveň připojila své doporučení, které by mohlo pomoci ke zlepšení propagačních prostředků tohoto podnikatelského subjektu. The thesis "Promotional instruments of particular company" deals with marketing instruments and its usefulness in a daily business life. The thesis is focused on history of promotional instruments of the particular company characteristics with detailed description of promotion and propagation. Part of my work drafts the čsob characteristics as well as its history and present. I tryed to analyse at once the company´s marketing instruments as mentioned and adjoin my recommendation that could help to improve the promotional instruments.
Keywords:
advertisement; advertising media; advertising plan (schedule; promotion; promotion instruments; promotional regulation (rules; nástroje propagace; pravidla propagace; Propagace; propagační plán; propagační prostředky; reklama Citation: VOVSOVÁ, Květa. Propagační prostředky ve vybrané firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8357