Original title:
Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích
Translated title:
Event marketing and its part in formation of products of tourism at tourist informative centre in Votice
Authors:
VRŇÁKOVÁ, Jana Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout konkrétní produkt cestovního ruchu. Tohoto cíle bylo dosaženo na základě zhodnocení současné nabídky zážitkových akcí konaných na Voticku a zhodnocení poptávky, prostřednictvím dotazníkového šetření mezi obyvateli Votic, obyvateli okolních vesnic a návštěvníků. Neméně významně přispělo k tvorbě vhodného produktu také hodnocení odborníků oblastí souvisejících s produktem. Veškeré tyto poznatky vedly k vytvoření produktu cestovního ruchu tzv. stezky zdraví.The main purpose of this work was proposing of tourism trade product. This aim was achieved by research supply of events, which take place in Votice region and also finding out of demand on a basic of questionary research. The evalution of the experts from the areas related to product also contributed to the creation of an appropriate product. All those observations leaded to the creation of product called healthpath.
Keywords:
Event marketing; healthpath; nature trail.; product of tourism; Tourist Information Center; naučná stezka.; produkt cestovního ruchu; stezka zdraví; turistické informační centrum; zážitkový marketing Citation: VRŇÁKOVÁ, Jana. Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12177