Original title: Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
Translated title: The importance of marketing analysis for creating business plan of small enterprise
Authors: POŘÁDKOVÁ, Jana
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: business plan; consumer; marketing analysis; service; small and medium enterprises; malé a střední podnikání; marketingová analýza; podnikatelský plán; služba; zákazník
Citation: POŘÁDKOVÁ, Jana. Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8828

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51267


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share