Original title: Použití podcastů na výuku angličtiny pro předškolní děti
Translated title: Using podcasts to teach English to young learners
Authors: Hoppejová, Diana ; Müller Dočkalová, Barbora (advisor) ; Uličná, Klára (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: children; comprehensible input; education; fairy tales; input modification; language acquisition; listening; motivation; podcast; stories; young learners; děti; modifikace učitelovy mluvy; motivace; osvojování jazyka; podcast; pohádky; poslech; srozumitelný vstup; vzdělávání; vzdělávání předškolních dětí

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176390

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510395


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2022-10-09, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share