Original title: Marketingový mix nakladatelství
Authors: Sirovátka, Michal ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyhnánek, Tomáš (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.
Keywords: kniha; knižní trh; marketingová činnost nakladatelství; marketingový mix nakladatelství; nakladatelství

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/881

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share