Název:
Význam propagace v podniku JH Solar, s. r. o.
Překlad názvu:
Importance of promotion in the company JH Solar, s. r. o.
Autoři:
ŠKOPKOVÁ, Barbora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat a zhodnotit propagační činnost podniku JH Solar, s. r. o. a navrhnout propagační projekt spolu s finanční podporou. V praktické části jsem se nejprve zaměřila na charakteristiku firmy, její historii, výrobní program, popis nejdůležitějších výrobků. Dále jsem se zabývala analýzou propagace. Postupně jsem rozebrala reklamu, podporu prodeje, public relations a osobní prodej. V závěru práce jsem navrhla propagační projekt, ve kterém jsem volila vhodné propagační prostředky a média propagace a následně jsem vytvořila finanční podporu tohoto projektu.The main goal of my Bachelor thesis is to characterize and evaluate promotion in the firm JH Solar, s. r. o. and a plan of promotion project with its financial grand. I characterize the company, history, products in the practical part. Next point of my bachelor thesis is the promotion. I analyse advertisement, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. I plan the promotion project, where I vote advertising medium and create a financial grand, in the end of this work. Citace: ŠKOPKOVÁ, Barbora. Význam propagace v podniku JH Solar, s. r. o.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11925