Název:
SEO jako marketingový nástroj
Překlad názvu:
SEO marketing
Autoři:
ŠOLC, David Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zhodnocení efektivity SEO optimalizace a praktické ověření na projektu "Autopujcovna-online.cz`". Estimation of SEO and implementing to the concrete internet project "Autopujcovna-online.cz".
Klíčová slova:
internetový marketing; SEM.; SEO; Internet marketing; SEM.; SEO Citace: ŠOLC, David. SEO jako marketingový nástroj. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15211