Original title:
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
Translated title:
Analyse microenvironment company Jitona, Inc.
Authors:
ALEXOVÁ, Lenka Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů. The main tendency of bachelor is {\clqq}Analysis microenvironment company Jitona, Inc.``. After get up technical books and obtain needed information by company Jitona, a. s. I decided to do analysis through the use of Five Forces Porter model.
Keywords:
analyse microenvironment; marketing environment; microenvironment; analýza mikroprostředí; marketingové prostředí; mikroprostředí Citation: ALEXOVÁ, Lenka. Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15167