Original title:
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
Translated title:
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Authors:
ŘEZÁČOVÁ, Jiřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava {--} originální produkt. Součástí mé práce byly řízené rozhovory, které byly zpracovány a analyzovány formou případových studií.The main aim of my thesis is to analyze the use of regional brands and the impact on manufacturers of certified products in the Šumava Region. Specifically, the research focuses on brand Šumava - the original product. Part of my work were interviews that were compiled and analysed in form of case studies.
Keywords:
branding; marketing; marketing mix; Regional brand; Šumava {--} the originál product; branding; marketing; marketingový mix; Regionální značka; Šumava {--} originální produkt Citation: ŘEZÁČOVÁ, Jiřina. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15111