Original title:
Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš
Translated title:
The analyse of exploitation the regional brand in the region of Krkonoše
Authors:
VLÁŠKOVÁ, Lenka Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v oblasti Krkonoše. Konkrétně byl výzkum zaměřen na značku "Krkonoše - originální produkt."This work analyses the development of usage the regional brand and impact by producents certification of product in the regional of Krkonoše. I have choosen on the brand "Krkonoše - original product."
Keywords:
brand; marketing; marketing mix; regional brand; tourism; cestovní ruch; marketing; marketingový mix; regionální značka; značka Citation: VLÁŠKOVÁ, Lenka. Analýza využití regionální značky v oblasti Krkonoš. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15084