Original title:
Průzkum informovanosti zákazníků firmy Tesco
Translated title:
Tesco customers´ awareness research
Authors:
VONDRUŠKOVÁ, Lenka Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce "Průzkum informovanosti zákazníků firmy Tesco" má za cíl zjistit informovanost zákazníků firmy Tesco ohledně využívání technologií šetrných k životnímu prostředí pro zajištění provozu prodejen Tesco. Jejím dalším cílem je zjistit, zda tato skutečnost ovlivňuje zákazníky při výběru prodejní jednotky. The objective of my bachelor work "Tesco customers´ awareness research" is a finding of Tesco company{\crq}s customers` awareness in respect of exploitation of technologies regardful of the living environment for ensuring of Tesco stores` operation. The other objective was to find out whether this fact influences the customers at the choice of a sales unit.
Keywords:
customer; marketing research; questionnaire; types of questions; dotazník; marketingový výzkum; typy otázek; zákazník Citation: VONDRUŠKOVÁ, Lenka. Průzkum informovanosti zákazníků firmy Tesco. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15066