Original title: Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
Translated title: E.ON Customer Satisfaction Development
Authors: PEŠKOVÁ, Kateřina
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer loyalty; Customer satisfaction development; energy corporation; MAC CASA survey; marketing measures; energetická společnost; marketingová opatření; vývoj spokojenosti zákazníků; výzkum MAC CASA; zákaznická loajalita
Citation: PEŠKOVÁ, Kateřina. Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15052

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50681


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share