Original title:
Marketingová komunikace OC Futurum Kolín
Translated title:
Marketing communication of shopping center Futurum Kolín
Authors:
JAVŮRKOVÁ, Petra Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit marketingovou komunikaci OC Futurum Kolín a zjistit, jaké nástroje marketingové komunikace jsou používány. K tomuto účelu byly charakterizovány obecné informace týkající se centra, které následoval popis jeho komunikačního mixu. V rámci práce byl také proveden marketingový výzkum zaměřený na identifikaci typického zákazníka OC Futurum Kolín jako výchozí bod pro efektivní marketingovou komunikaci. Na základě zjištěných výsledků byly navrženy nové nástroje marketingové komunikace, které vhodně doplní již stávající.The main aim of this graduation theses was to describe and evaluate the marketing communication of shopping center Futurum Kolín and find out what type of marketing communication tools is used. After characteristic of the center followed by description of the communication mix. In the theses was realized marketing research to identify the typical customer of SC Futurum Kolín as a starting point for effective marketing communication. Based on the results were designed new tools of marketing communication that complement the already existing.
Keywords:
communication mix; Marketing communication; marketing research; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingový výzkum Citation: JAVŮRKOVÁ, Petra. Marketingová komunikace OC Futurum Kolín. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15048