Original title:
Nové trendy v marketingové komunikaci
Translated title:
New trends in marketing communication
Authors:
SOLAROVÁ, Petra Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat nové trendy v marketingové komunikaci a vybrané firmě (NEOTECH, a. s., se sídlem v Písku) navrhnout nový způsob marketingové komunikace v intencích těchto nových trendů. Návrh byl zpracován na konkrétní produkt: ``Počítačový servis koncovým uživatelům``. Jsou zde vyjmenovány předpokládané ekonomické dopady této komunikace a uvedeny náklady na realizaci mého návrhu.The target of my bachelor work was the analysis of new trends in marketing communication and my own suggestion for the NEOTECH company, a. s. (established in Písek). My suggestions are drawn from new trends in marketing communication for NEOTECH´s specific product: a computer service for their customers. There are listed estimated economic impacts of this kind of communication and there given costs for the implementation my suggestions.
Keywords:
cross-marketing; guerilla marketing; marketing communication; viral marketing; cross-marketing; guerilla marketing; marketingová komunikace; virální marketing Citation: SOLAROVÁ, Petra. Nové trendy v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/14962