Original title: Výběr a strukturace učiva chemie na úrovni středoškolského vzdělávání - prvky 1. a 17. skupiny periodické soustavy prvků
Translated title: Selection and structuring of the chemistry curriculum at the secondary school level - elements of the 1st and 17th group of the periodic table of elements
Authors: Vlčková, Tereza ; Čtrnáctová, Hana (advisor) ; Stratilová Urválková, Eva (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: alkali metals; chemistry teaching; curricular documents; curriculum and its components; deductive and inductive approach; educational content; focus group; graphic structuring of curriculum; halogens; secondary education; textbooks; alkalické kovy; deduktivní a induktivní přístup; grafická strukturace učiva; halogeny; kurikulární dokumenty; ohnisková skupina; středoškolské vzdělávání; učebnice; učivo a jeho složky; vzdělávací obsah; výuka chemie

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/173442

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506236


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-07-10, last modified 2023-12-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share