Original title:
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Translated title:
Mobile Game Sound Runner in Godot Engine
Authors:
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (referee) ; Milet, Tomáš (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.
The purpose of the work is to create a new game in which sound will play an important role. The result is a runner-type game where the player avoids invisible obstacles with the help of sounds. Obstacles are of different types and each is represented by a different sound. The game is implemented as a mobile appearance to the popularity of the platform.
Keywords:
game; godot; mobile; runner; sound; godot; hra; mobilní; runner; zvuk
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207206