Original title:
Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média
Translated title:
Research of coverage and effect of advertisingform and medium
Authors:
VOJTÍŠKOVÁ, Lucie Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na výzkum reklamních inzercí v časopisech a novinách. Účinnost a dosah tohoto reklamního prostředku je zjišťován prostřednictvím experimentu a dotazování. V závěru práce je uveden návrh pro využití výsledků výzkumu a porovnání získaných informací.The Bachelor´s thesis is oriented on research of advertisements in magazines and newspapers. Effect and coverage this advertisement is investigated through of experiment and interview. At the close is presented design for findings assimilation and comparison of obtained information.
Keywords:
advertising; effect of advertisingform.; form of promotion; history of advertising; Promotion; research of promotion; types of advertising; druhy reklamy; formy propagace; historie reklamy; Propagace; reklama; výzkum propagace; účinnost reklamního prostředku. Citation: VOJTÍŠKOVÁ, Lucie. Výzkum dosahu a účinku reklamního prostředku a média. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18991