Original title:
Využití CRM v rámci strategického marketingu
Translated title:
CRM-application in strategic marketing
Authors:
JAKEŠOVÁ, Jana Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.The main goal of this Bachelor?s thesis was to analyze the actual level of exploitation of Customer Relationship Management application in strategic marketing of a selected economical subject and to evaluate its contribution to the general development of the economical subject.
Keywords:
CRM; customer relationship management; customers; marketing; strategic marketing; CRM; marketing; strategický marketing; zákazníci; řízení vztahů se zákazníky Citation: JAKEŠOVÁ, Jana. Využití CRM v rámci strategického marketingu. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18847