Original title: Přístup učitele k jazykové a situační rovině matematické slovní úlohy
Translated title: Teacher's approach to language and situational context of mathematical word problem
Authors: Viktorová, Martina ; Havlíčková, Radka (advisor) ; Macháčková, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: language of word problem; paradigmatic and narrative approach; situational context of word problem; teacher; word problem; word problem solving; jazyk slovní úlohy; paradigmatický a narativní přístup; situační kontext slovní úlohy; slovní úloha; učitel; řešení slovní úlohy

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172606

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502714


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-06-12, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share