Original title: Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
Translated title: Videosequention and their usage by physics education at basic schools
Authors: RYNEŠ, Tomáš
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: clearness; interactive education; multimedia education; the Physics exercises; The video sequences; fyzikální úloha; interaktivní výuka; multimediální výuka; názornost; Videosekvence; výuka fyziky
Citation: RYNEŠ, Tomáš. Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/13798

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50185


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share