Original title: Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
Translated title: The impact of the advertising campaign on the sales of products of pharmaceutical companies and its impact on the consumer.
Authors: KROUPOVÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: acute respiratory disease; advertising; communication; consumer behaviour; influenza; marketing communication; marketing mix; prevention; Akutní respirační onemocnění; chřipka; komunikace; marketingová komunikace; marketingový mix; prevence; reklama; spotřební chování
Citation: KROUPOVÁ, Veronika. Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12947

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-49709


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share