Original title: Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
Translated title: Analysis of contact center at Citibank focused on understanding, analysis and asses activities of CitiPhone
Authors: Čapková, Veronika ; Žebrák, Miroslav (advisor) ; Kratochvílová, Hedvika (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: banking; call center; client service; contact center; Critical parts of contact center; CRM; IVR; level of contact center measurement; Bankovnictví; Call centrum; CRM; IVR; Klientský servis; Kontaktní oddělení; Kritická místa kontaktního centra; Měření úrovně kontaktního centra

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8956

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4946


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share