Název: Analýza kontaktních oddělení Citibank se zaměřením na pochopení, analýzu a zhodnocení činností CitiPhonu
Překlad názvu: Analysis of contact center at Citibank focused on understanding, analysis and asses activities of CitiPhone
Autoři: Čapková, Veronika ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Hedvika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bankovnictví; Call centrum; CRM; IVR; Klientský servis; Kontaktní oddělení; Kritická místa kontaktního centra; Měření úrovně kontaktního centra; banking; call center; client service; contact center; Critical parts of contact center; CRM; IVR; level of contact center measurement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8956

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4946


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet