Název:
Marketingová strategie zvolené firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of a chosen company
Autoři:
ČERMÁK, Jiří Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je jednak analyzovat historii a současný vývoj podniku, kvalitu marketingové strategie a jejích nástrojů. Dalším cílem je zjištění požadavků zákazníků, trendů v komunikaci následovaného vzájemnou komparací těchto dvou úhlů pohledu. Hlavním cílem bude návrh určitých zlepšení resp. zvýšení konkurenceschopnosti nabídky této firmy. Společnost, kde bude tato práce realizována, je firma MK Profi kachlová kamna, s. r. o.The aim of this master thesis is a proposal of new marketing strategy in a chosen company. Necessary theoretical background and the process of implementation of the strategy in the field of marketing and marketing analysis are characterized in the introductory parts of the thesis. The research conducted in the application part was done in the MK Profi, s. r. o. The description of marketing process and possible ways of finding a new strategy are the main aims in this part. The conclusion of the thesis is finding the most suitable marketing strategy and its implementation in the chosen company.
Klíčová slova:
implementace; marketing; marketingová analýza; marketingová strategie; strategie; implementation; Marketing; marketing analysis; marketing strategy; strategy Citace: ČERMÁK, Jiří. Marketingová strategie zvolené firmy. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9134