Název:
Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání)
Překlad názvu:
The quality of sport-related services in institutions designed for children aged 3-6 years (pre-school education).
Autoři:
Pavlík, Vojtěch ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání). Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu sportovních služeb ve vybraných státních mateřských školách na území České republiky. Metody: Marketingový výzkum bude realizován pomocí standardizované metody SERVQUAL ve formě písemného dotazníku, který bude přenechán ředitelkám vybraných mateřských škol, aby je dále předali rodičům dětí. Výsledky: Z výsledků tohoto marketingového výzkumu plyne, že ani jedna ze dvou zkoumaných školek neposkytuje tak kvalitní sportovní služby, aby s nimi byli rodiče plně spokojeni. Lépe si vedla Mateřská škola Matjuchinova. Druhá zkoumaná instituce, Mateřská škola Psáry, dopadla velmi špatně a velké množství tamějších nabízených sportovních služeb se dají označit za nekvalitní. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, marketingový výzkum, mateřské školyTitle: The quality of sport-related services in institutions designed for children aged 3-6 years (pre-school education). Objectives The quality of objective of this work is to determine the quality of sport-related services in day-care centers in the Czech Republic. Methods: This marketing research is going to be conducted using standardized methods of SERVQUAL in the form of a written questionnaire, which is going to be left to the principals of selected day-care centers who will further hand it to the parents of the children. Results: The results of this marketing research show that neither of the two nurseries provides such good sport services so that the parents were fully satisfied. The day-care center of Matjuchinova in Zbraslav presented itself with the better results. The results of the second institution - the day-care center of Psáry - turned out very badly and many of the local provided sports services can be described as poor. Key words: SERVQUAL, questionnaire, marketing research, day-care centers
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; mateřské školy; SERVQUAL; day-care centers; marketing research; questionnaire; SERVQUAL